Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

[ Make-up ] Call for spring

Hey, flowers!

ENG: Today a bit of a throw back- one of my exams make-up. As it is spring, but it is snowing outside. I just wanted to find something that will cheer me up. And as I so badly wanted to participate in a make-up competition in april but my final qualification work takes so much of my time then I had to throw away all that idea. So I found some previous podium make-up's I have done and this one made me smile. :) So green and so spring. As always all my ideas I try on myself before I try them on models. Looking at these pictures  I want to have my tan back and I want to have my dark hair back ( I guess) I start to get really upset with the fact that my hair is dry and has split ends. :( I use so so many - have to say tons of repairing and moisturising products for my hair but nothing at all almost changes. :( SO GIRLS HELP ME... if you have some magical products I could try to repair my hair. Let me know. 
The inspiration for this was dandelion. I miss dandelions at the moment so much.. as they are little sunshines on the ground. 
Hope you're feeling wonderful.
Have a perfect day,
Laura








LV: Šodien nedaudz atcerēšos jau aizgājušo. Viens no maniem ieskaišu make-up. Tā kā jau ir pavasaris, bet sniegs vēl par sevi atgādina un ārā turpina snigt pa brīdim. Es vēlējos atrast, ko tādu, kas mani iepriecinātu. Un tā kā es tik ļoti vēlējos piedalīties vizāžistu konkursā aprilī ( baltic expo beauty ietvaros) bet mans kvalifikācijas darbs prasa tik daudz mana brīvā laika, ka man no šīs vēlmes bija jāatsakās. Pārskatot savus iepriekšējos darbus ieraudzīju šo, kurš lika man pasmaidīt. Tik zaļš, tik ļoti pavasaris. Es šķeit vienmēr visas savas grima idejas vispirms izmēģinu uz sevis, pirms veidoju uz savām modelēm. Skatoties uz šīm bildēm man gribas atgūt iedegumu un savus tumšos matus ( vismaz man tā šķiet) Es sāku saskumt ar vien vairāk par faktu, ka man mati ir sausi un sašķēlusies. :( Es lietoju tik daudz- kaudzēm atjaunojošus un mitrinošus produktus matiem, bet gandrīz nekas nemainās. MEITENES palīdziet MAN. Ja jums ir zināms kāds maģisks produkts, kas varētu spēt palīdzēt man viņus saglābt. Šim make-up iedvesma bija pienene. Dotajā mirklī man pienenes pietrūkts tik ļoti - tās ir kā mazas saulītes uz zemes.
Ceru, ka jūtaties lieliski
Lai jums perfekta diena,
Laura

Yorum Gönder

0 Yorumlar